۵/۵ - (۴ امتیاز)

در این مقاله قصد داریم که نگاهی به برخی از سوال های شما در مورد تابلو های تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه ها بیاندازیم و پاسخ سوالات مهم شما را ارائه دهیم. ما با بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت تابلو سازی دوست داریم تخصص خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

تابلو حروف برجسته کلینیک زیبایی رینیو تابلو ارزان قیمت مدرن مغازه فروشگاه

در این مقاله لیستی از متداول ترین سوالاتی را که طی این سال‌ها از ما پرسیده شده است را جمع آوری کرده‌ایم و پاسخ های آموزنده‌ای را جهت کمک به شما برای دستیابی به یک تابلو مناسب و متناسب با مشاغل شما ارائه داده ایم. پس همراه ما باشید ….

سوالات متداول در رابطه با تابلو تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه

یک تابلو تبلیغاتی مغازه چقدر هزینه دارد؟

هزینه‌ای را که برای یک تابلو تبلیغاتی مغازه می پردازید به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله:

نوع تابلویی که انتخاب می کنید ، اندازه تابلو مورد نظر شما ، موادی که تابلو شما از آنها ساخته شده است ، پیچیدگی های طراحی ، هزینه نصب و ….

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین محاسبه تقریبی قیمت تابلو  به ” محاسبه گر آنلاین قیمت تابلو شرکت تهران نور افشان ” مراجعه فرمائید.

چگونه می‌توان بازدهی یک تابلو تبلیغاتی را افزایش داد ؟

در اینجا چند نکته برای جلب توجه بیشتر تابلو تبلیغاتی مغازه شما آورده ایم:

تابلو خود را همواره روشن بذارید تا در ۲۴ ساعت شبانه روز دیده شود.

با انتخاب یک فونت قلم مناسب ، خوانا و همچنین به اندازه کافی بزرگ که از فاصله زیادی قابل مشاهده باشد ، تابلوی خود را خواناتر کنید.

قیمت تابلو تبلیغاتی سر در مغازه زمینه کامپوزیت و فلز الکترواستاتیک پانچ تابلو مشاور املاک ، تابلو مشاورین املاک نمونه تابلو آژانس مسکن فروشگاه
زمینه کامپوزیت و فلز الکترواستاتیک پانچ ، تابلوسازی تهران نور افشان مجری و تولیدکننده طرح های جدید و مدرن تابلو های تبلیغاتی ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

از یک ترکیب رنگ مناسب استفاده کنید تا ظاهری حرفه ای به تابلو ببخشد.

از گرافیک یا تصاویر استفاده کنید تا تابلو شما جالب تر شود.

با استفاده از رنگ های متضاد ، سایه یا جلوه های سه بعدی ، به تابلو های تبلیغاتی خود عمق دهید تا بهتر دیده شوند.

بهترین ترکیبات رنگی برای تابلو های تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه ها کدامند؟

اگر می خواهید تابلو تبلیغاتی مغازه شما واقعاً برجسته و در دید باشد ، سعی کنید از ترکیبات رنگی‌ای استفاده کنید که به خوبی قابل مشاهده است مانند:

حروف زرد یا سفید روی زمینه سیاه یا آبی تیره

حروف سفید روی زمینه زرد یا قرمز

حروف سیاه ، خاکستری ، قرمز یا آبی تیره روی زمینه سفید

حروف سیاه ، قرمز یا آبی تیره روی زمینه زرد

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله ” بهترین رنگ برای تابلو مغازه کدام است؟ ” را مطالعه فرمائید.

از کجا تابلو تبلیغاتی خود را تهیه کنیم؟

شرکت های تابلو سازی زیادی وجود دارند که در این صنعت مشغول فعالیت هستند ، اما از کجا بدانیم که کدام یک از این شرکت ها را انتخاب کنیم. به طور کلی ، بهتر است با یک شرکت تابلو سازی در محل خود کار کنید که تابلوی مناسب شما را برای شما طراحی ، تولید ، نصب و نگهداری کند. اما چنانچه در محل کسب و کار شما، شرکت تابلو سازی معتبری وجود ندارد می‌توانید از شرکت های بزرگ تابلوسازی که به کل کشور خدمات ارائه می‌دهند استفاده نمائید.

ممکن است با جستجو خود قیمت کمتری را برای یک نوع تابلو تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه پیدا کنید ، اما ممکن است این قیمت کمتر بعلت این باشد که شرکتی که تابلو شما را تولید می‌کند تمامی خدمات مانند نصب تابلو و … را به شما ارائه ندهد و همچنین بدلیل استفاده از اجناس با کیفیت نا مرغوب از تضمین کارکرد درست آن شانه خالی نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه ” بهترین شرکت های تابلو سازی چه ویژگی هایی دارند ” این مقاله را مطالعه فرمائید.

چه انواع مختلفی از تابلو های تبلیغاتی مغازه وجود دارد؟

انواع مختلفی از تابلو های تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد. برای دیدن نمونه های این نوع تابلو ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک ، بر روی نام آنها در زیر کلیک کنید و یا مقاله انواع تابلو مغازه را مطالعه فرمائید.

تابلو چلنیوم ، تابلو استیل یا تابلو فلزی ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو پلاستیک یا نئون پلاستیک ، تابلو وکیوم ، لایت باکس ، تابلو کامپوزیتی ، و…

چه متن و یا عکسی را باید در تابلو تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه خود قرار دهیم؟

آنچه روی تابلوهای تبلیغاتی خود قرار می دهید عمدتا با میزان فضای شما و هدف تابلوهای شما تعیین می شود.

اگر در حال طراحی یک تابلو تبلیغاتی بزرگ برای سر در مغازه یا فروشگاه خود هستید و می خواهید نام شرکت و آرم خود را به اندازه کافی بزرگ نصب کنید تا از فاصله دور دیده شود؛ به خاطر داشته باشید ،که این نکته مهم است که تابلو خود را با اطلاعات زیاد شلوغ نکنید.

 چوپ پلاست یا کامپوزیت پلاستیکی

از طرف دیگر ، اگر برای درب های شیشه ای ورودی فروشگاه و یا مغازه خود یک تابلو تبلیغاتی را طراحی می کنید ، می‌توانید نام شرکت ، آرم ، ساعات کار ، آدرس و سایر اطلاعات تماس را درج نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” نکات مهم در چگونگی طراحی تابلو تبلیغاتی ” را مطالعه فرمائید.

چگونه باید تابلو تبلیغاتی مغازه خود را نصب کنم؟

شما باید تابلوهای خود را در جایی نصب کنید که بیشترین دید را داشته باشد. یک تابلوی تبلیغاتی در خارج از ساختمان به مشتریان کمک می‌کند تا بدانند شما در کجا قرار گرفته اید.

تابلو های تبلیغاتی دو طرفه نیز می‌تواند عابرین را از دو طرف پیاده رو متوجه مغازه و یا فروشگاه شما نماید.

لایت باکس دو طرفه کوبار ایده تابلو مغازه کافه ای کافی شاپ فروشگاه

جهت اطلاع بیشتر از نکات نصب تابلو مغازه این مقاله را مطالعه فرمائید.

آیا واقعاً به یک تابلو تبلیغاتی نیاز دارید؟

تابلو تبلیغاتی یک روش واقعاً مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کار شما است. پس از نصب یک تابلو ، آن در ۳۶۵ روز سال و در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال تبلیغ کسب و کار شماست. آمارها نشان می دهد که تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند تا ۱۶٪ در افزایش فروش تاثیر داشته باشند.

آیا می توانم در هر ابعاد و هرجایی تابلو تبلیغاتی مغازه خود را نصب کنم؟

اینکه آیا می توانید تابلوی تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه خود را در هر جایی نصب کنید یا خیر ، به آیین نامه شهرداری های محل شما بستگی دارد. بسیاری از شهرداری ها مقررات بسیار سختگیرانه ای در مورد محل نصب هر نوع تابلو و اندازه آن دارند. توصیه می شود قبل از اقدام به ساخت و نصب تابلو ، مقررات و مجوزهای نصب تابلو در شهر خود را بررسی کنید.

لایت باکس دو طرفه
شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵ لایت باکس دو طرفه

شرکت تهران نور افشان تولید کننده انواع تابلو های تبلیغاتی

اگر به دنبال بهترین شرکت تابلو سازی در تهران هستید ، با شرکت تهران نور افشان تماس بگیرید. ما می توانیم به شما در طراحی و ساخت هر نوع تابلویی که مورد نیاز شما باشد کمکتان کنیم.

شرکت تهران نور افشان با بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت تابلو سازی در تهران ، آماده ارائه خدمات طراحی ، ساخت و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

ما تلاش می کنیم با ارائه راه حل های برتر به مشتریان خود فراتر از استانداردهای صنعت تابلو سازی گام برداریم.

شرکت تهران نور افشان با بهره بری از  نیروی بسیار ماهر و سخت کوش و همچنین تجهیزات پیشرفته سال هاست که در حال خلق اثر در صنعت تابلوسازی و دکوراسیون داخلی می‌باشد. شما می توانید با اعتماد به ما، از طراحی تا اجرا ، خیال خود را از داشتن یک تابلوی تبلیغاتی با کیفیت و عالی برای مغازه یا فروشگاه خود، راحت نمائید.

برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید:

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵
۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

سرگرم لذت بردن از خلق اثر هستیم …

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
5/5 - (4 امتیاز)
پیمایش به بالا