۴.۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

بهترین رنگ برای تابلو مغازه کدام است؟

همانطور که از قبلا می دانید ، رنگها می توانند بسیار تأثیرگذار باشند. رنگ ها حال و هوا را در همه جا و در همه چیز تنظیم می‌کنند ، و می‌توانند حس های متفاوتی را در مخاطب القا کنند. هنگام تصمیم گیری برای انتخاب رنگ مناسب برای آرم ، تابلو و یا دکوراسیون داخلی کسب و کار خود ، حتما باید اهمیت انتخاب رنگ را به خاطر داشته باشید. تابلو مغازه بعنوان یک ابزار تبلیغاتی حیاتی است ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین رنگ ها را برای تابلوهای تبلیغاتی انتخاب کنید تا بیشترین تأثیر را بر روی مشتریان خود داشته باشید.

پس زمینه تابلو تبلیغاتی جدید با نورپردازی جدید طرح کامپوزیت جدید تابلو مدرن بهترین رنگ تابلو
شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

در این مقاله سعی می‌کنیم که به شما در انتخاب بهترین رنگ ، برای تابلو سر در مغازه تان کمک کنیم ، همراه ما باشید …

تئوری رنگ ها

از کلاس زنگ هنر مدرسه به یاد داریم که رنگ های اصلی آنهایی هستند که از هیچ رنگ دیگری حاصل نمی‌شوند اما منبع همه رنگ های دیگر هستند. رنگ های اصلی قرمز ، زرد و آبی هستند. رنگ های ثانویه آنهایی هستند که از اختلاط رنگ های اصلی حاصل می‌شوند. قرمز و زرد نارنجی ، زرد و آبی سبز و آبی و قرمز بنفش را تولید می‌کند.

بهترین رنگ برای تابلو تبلیغاتی مغازه کدامست؟
بهترین رنگ برای تابلو تبلیغاتی مغازه کدامست؟ ترکیب رنگ

رنگ های سوم از ترکیب یک رنگ اصلی و ثانویه تشکیل می‌شوند. مانند آبی و سبز که رنگ فیروزه ای را تولید می‌کنند. مخلوط کردن رنگ ها در زندگی کمی واقعی ، پیچیده تر است . اما داشتن یک ایده اساسی در مورد ارتباط بین رنگ ها در دانستن نحوه جفت سازی آنها می‌تواند مفید باشد.

چگونگی جذب نگاه مشتریان

اینکه چه رنگی برای تابلو انتخاب می‌کنید ، میزان تأثیرگذاری آن در جلب توجه مشتری را تعیین می کند. به عنوان مثال ، رنگ های خنثی به راحتی با محیط ترکیب می شوند. رنگهای خنثی به رنگهای سفید ، سیاه و طیفی از قهوه ای و خاکستری گفته می‌شود. بعضی اوقات رنگ های تیره می توانند مانند رنگ های خنثی عمل کنند.

بهترین رنگ ها برای بنرهای و تابلو های بیرونی، رنگ های روشن و مواردی از این دست هستند که بسیار خودنمایی می کنند. رنگ زرد ، قرمز آتشین بیشتر از رنگ های خنثی جلب توجه می‌کنند. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما فقط باید از رنگ های روشن استفاده کنید و رنگ های خنثی را نادیده بگیرید.

کنتراست یا تضاد رنگ چگونه باعث دیده شدن تابلو می‌شود؟

آیا تاکنون توجه کرده اید که چگونه یک رنگ می تواند بر اساس رنگ های دیگری که آن را احاطه کرده اند متفاوت به نظر برسد؟ به عنوان مثال ، قرار دادن رنگ بنفش در پس زمینه های مختلف ، نحوه دیدن آن را تغییر می دهد. در پس زمینه آبی  ، رنگ های قرمز آن ظاهر می شود ، بنابراین بنفش قرمزتر به نظر می رسد. در پس زمینه قرمز ، رنگ های آبی آن بیرون می آیند ، بنابراین رنگ بنفش آبی‌تر به نظر می رسد.

زمینه تابلو ، نمای تابلو چوپ پلاست یا کامپوزیت پلاستیکی
زمینه تابلو ، نمای تابلو چوپ پلاست یا کامپوزیت پلاستیکی

به همین ترتیب ، رنگ های خنثی در پس زمینه است ، اندازه یک شی را متفاوت نمایش میدهند. یک مربع قرمز کوچک در داخل یک مربع سیاه بزرگتر به نظر می رسد درحالی که روی زمینه سفید ، کوچکتر به نظر می‌رسد. همان مربع قرمز در یک رنگ مشابه ، مانند نارنجی ، گم می شود و با یک رنگ مکمل  مثل سبز ، بیشتر به چشم می آید.

جهت آشنایی با انواع پس زمینه های تابلو تبلیغاتی این مقاله را مطالعه فرمائید.

بهترین کنتراست رنگ برای تابلو های تبلیغاتی کدام رنگ ها می‌باشند؟

اکنون که درک بهتری از چگونگی کارکرد رنگ ها دارید ، می توانید متوجه شوید که چرا در هنگام انتخاب تابلو ، انتخاب رنگ آن مهم است. بزرگترین چیزی که باید در هنگام انتخاب رنگ تابلو در نظر گرفت متن آن است. شما باید اطمینان حاصل کنید که ترکیبی که انتخاب می کنید ، خواندن کلمات را آسان می کند؛ به ویژه برای افرادی که رانندگی می‌کنند یا از راه دور تابلو را نگاه می‌کنند.

قیمت تابلو سر در مغازه زمینه کامپوزیت و فلز الکترواستاتیک پانچ تابلو مشاور املاک ، تابلو مشاورین املاک نمونه تابلو آژانس مسکن
زمینه کامپوزیت و فلز الکترواستاتیک پانچ ، تابلوسازی تهران نور افشان مجری و تولیدکننده طرح های جدید و مدرن تابلو های تبلیغاتی ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

بالاترین خوانایی در جفت شدن یک رنگ تیره و یک رنگ روشن خواهد بود. در زیر برخی از قابل مشاهده ترین ترکیبات رنگ برای تابلو های تبلیغاتی ذکر شده است:

• زمینه سیاه با حروف سفید یا زرد

• زمینه سفید با حروف سیاه ، آبی تیره ، خاکستری یا قرمز

• زمینه قرمز با حروف زرد یا سفید

• زمینه زرد با حروف سیاه ، آبی تیره یا قرمز

• زمینه آبی تیره با حروف سفید یا زرد

• زمینه آبی روشن با حروف سیاه یا قرمز

جهت آشنایی با نحوه پردازی تابلو های تبیلیغاتی این مقاله را مطالعه فرمائید.

موفقیت شما در کسب و کار و تجارتتان تا حدی زیادی به تأثیر گذاری تابلو تبلیغاتی شما بستگی دارد. برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای تابلو تبلیغاتی خود وقت بگذارید و مشورت بگیرید تا بیشترین تاثیر را در جذب مشتری داشته باشد.

تیم کارشناسی تهران نور افشان آماده ارائه نظرات کارشناسی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می‌باشد. با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵

۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

سرگرم لذت بردن از خلق اثر هستیم …

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
4.5/5 - (16 امتیاز)
پیمایش به بالا