۵/۵ - (۸۱ امتیاز)

انواع تابلو تبلیغاتی مغازه

شرکت تهران نور افشان تولید کننده انواع تابلو های تبلیغاتی مدرن مغازه ، دکوراسیون داخلی و سایر خدمات در زمینه تابلوسازی می‌باشد. یکی از ابتدایی ترین و مهمترین فاکتورهای تبلیغاتی برای معرفی برند یا کالا و یا خدمات ، تابلو تبلیغاتی است. تابلو سردر مغازه یا فروشگاه ، تابلوها و لایت باکس های داخل مغازه جزء ابتدایی ترین و موثرترین شیوه های تبلیغاتی محیطی است . تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته که بیشتر با عنوان تابلو چلنیوم شناخته شده است، بسیار متنوع می‌باشند و انواع مختلفی دارند. در ادامه انواع نمونه های مختلف این نوع تابلوهای حروف برجسته ، مزایا و معایب ، قیمت و … به اختصار توضیح داده شده است .

شرکت تبلیغاتی تهران نورافشان ، قیمت انواع تابلو تبلیغاتی مغازه
از طراحی تا اجرا با شما هستیم ، شرکت تهران نور افشان ، ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

تابلو چلنیوم :

از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی مغازه ها و فروشگاه ها تابلو چلنیوم می‌باشد که این نوع تابلو در مدل های مختلفی ساخته می‌شود. حروف برجسته تابلو چلنیوم از ورقه های آلومینیوم و ورقه های پلکسی گلاس تشکیل شده است.در این تابلو از ورق‌های پلکسی گلاس برای روی حروف برجسته و از ورقه های آلومینیوم برای لبه آن استفاده می‌شود. این تابلو در مدل های مختلفی از جمله :  تابلو چلنیوم با پلکسی دوبل ، تابلو چلنیوم پانچی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم بک لایت و تابلو چلنیوم طلایی ساخته می شود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره اینکه تابلو چلنیوم چیست ، قیمت تابلو چلنیوم ، انواع تابلو چلنیوم ، روش های ساخت آن و …. میتوانید  این مقاله را مطالعه فرمائید.

قیمت تابلو چلنیوم فست فود هشتگ ، انواع تابلو تبلیغاتی مغازه
تابلو چلنیوم هشتگ مکان : سعادت آباد ، شرکت تهران نور افشان تولیدکننده انواع نمونه تابلوهای تبلیغاتی مغازه ، چلنبوم ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

تابلو استیل :

حروف استیل یا تابلو استیل از پر طرفدارترین تابلوهای حروف برجسته می باشد. این تابلو نیز انواع مختلفی دارد . این تابلو از ورقه های استیل ساخته شده است که این ورقه های هم برای روی حروف برجسته و هم برای لبه های حروف استفاده میگردد و به  دلیل براقیت و درخشانی که دارد جلوه بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

تابلو استیل اصولا در دو رنگ نقره ای و طلایی در سطح بازار موجود می‌باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه میتوانید این مقاله را مطالعه فرمائید.

تابلو هنسه فلز طلائی ،  قیمت انواع تابلو تبلیغاتی مغازه
انواع نمونه تابلو های تبلیغاتی مغازه ، تابلو استیل ، شرکت تهران نور افشان ، ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

تابلو فلزی :

تابلو فلزی هم تقریبا مشابه تابلو استیل است اما از ورقه های فلز ساخته می‌گردد .در این تابلو نیز به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمی‌دهد امکان نورپردازی تنها برای پشت نوشته‌ها می باشد. بدین صورت که فاصله  ای بین حروف و نمای کار ایجاد می‌کنند و در داخل حروف لامپ‌های اس ام دی را بگونه‌ای قرار میدهند که نور آنها پس‌زمینه تابلو را روشن نماید و باعث زیبایی بیشتر نمای تابلو میگردد. ساخت انواع تابلو فلزی در مدلهای فلزی ساده ، فلزی با رنگ کوره ای ، تابلو فلزی بک لایت ، تابلو فلزی رینگی همراه با پلکسی و … انجام می‌شود.

تابلو لایت باکس ترکیبی ، انواع تابلو تبلیغاتی مغازه
هلدینگ ملاصدرا ، مکان ونک ، ساخت و اجرا : شرکت تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

تابلو پلاستیک یا نئون پلاستیک :

تابلو پلاستیک یا تابلو نئون پلاستیک از جنس ورق پلکسی با ضخامت ۲.۸ میلی متر ساخته می‌شود. در این نوع تابلو ، جنس سطح و لبه حروف از ورق پلکسی گلس می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با انواع روش های ساخت این نوع تابلو و نمونه های آن و همچنین مزایا ، معایب و رنج قیمت این نوع تابلو بر روی این لینک کلیک فرمائید.

املاک خانه آرام تابلوسازی تهران نورافشان قیمت انواع تابلو های تبلیغاتی مغازه
مشاور املاک خانه آرام ، تابلوسازی تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

تابلو چلنیوم با پلکسی دوبل :

تابلو پلکسی دوبل، زیبایی و جلوه‌ی بیشتری نسبت به تابلو چلنیوم ساده دارد، زیرا از رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می‌گردد. انتخاب رنگ‌های پلکسی و چگونگی قرار گرفتن این رنگ ها در کنار هم ، از موارد و نکات بسیار مهمی است که درساخت این نوع تابلوها در نظر گرفته می‌شود.

تابلوسازی تهران نورافشان قیمت انواع تابلو های تبلیغاتی مغازه
تابلوسازی تهران نورافشان ، انواع نمونه کارهای تابلو تبلیغاتی جدید مغازه ، تابلو چلنیوم لبه سه سانتی دوبل گارس ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

تابلو وکیوم :

تابلو وکیوم یا حروف برجسته وکیوم ، حروفهای شکل گرفته شده از طریق حرارت می‌باشند. این تابلو ها جزو تابلوهای تبلیغاتی لوکس و مورد استقبال مشتریان می‌باشد.تفاوت عمده تابلو وکیوم با سایر تابلوها و حروف ها در برجسته بودن و سطح ناصاف ( گوشه‌های گرد ) آن است. برای ساخت تابلو وکیوم ابتدا میبایست یک قالب چوبی از حروف ساخته شود. برای اینکار از دستگاه cnc برای ساخت قالب مورد نظر استفاده می گردد. سپس قال چوبی در دستگاه وکیوم قرار گرفته می‌شود تا حروف برجسته وکیوم با دادان حرارت فرم دهی شوند. بعد از فرم دهی مرحله دوربری انجام شده و تازه این قطعات باید در رینگ فلزی یا استیل که قبلا ساخته شده‌ است ، قرار گیرد.

حروف برجسته وکیوم ، تابلو وکیوم ، قیمت انواع تابلو های تبلیغاتی مغازه
حروف برجسته وکیوم ، تابلو وکیوم ، انواع نمونه تابلو حروف برجسته تبلیغاتی مغازه ، تابلو چلنیوم ، شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه ساخت این نوع تابلوها و مزایا و معایب آن ، این مقاله را مطالعه نمایید.

تابلو لبه سوئدی :

تابلو لبه سوئدی کاملا مشابه تابلو چلنیوم می‌باشد. با این تفاوت که نحوه قرار گرفتن ورق‌های پلکسی در تابلو چلنیوم حدودا چند میلیمتر در داخل لبه است اما در تابلو لبه سوئدی ورق‌های پلکسی گلاس روی لبه نصب می‌شود و هیچ گونه زائده اضافی بر روی تابلو مشاهده نمی‌شود. این امر باعث می‌شود که نمای تابلو زیباتر شود.

حروف برجسته لبه سوئدی نقره ای ، انواع نمونه تابلو های تبلیغاتی مغازه
تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵ حروف برجسته لبه سوئدی ، زمینه فلز پانچ ، قیمت انواع نمونه تابلو های حروف برجسته تبلیغاتی مغازه ، تابلو چلنیوم لبه سوئدی

لایت باکس :

لایت باکس ( Light Box ) سازه ای پر طرفدار و کاربردی است که به سبب استفاده نور در پشت آن جلوه خاصی را به نمایش می گذارد و تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطبان دارد .

این تابلو هم مناسب برای فضای داخلی و هم محیط خارجی است. این تابلو را می توان در کاربردهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی و یا تزئینات دکوراسیون داخلی استفاده نمود . فریم و قاب این نوع تابلو اغلب آلومینیومی ، چوبی و کامپوزیتی است که البته اخیرا از فریم های پلاستیکی نیز برای این نوع تابلو استفاده می شود.

لایت باکس دو طرفه
شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵ لایت باکس دو طرفه ، قیمت انواع تابلو حروف برجسته تبلیغاتی مغازه

جهت آشنایی با انواع لایت باکس ، دیدن نمونه های مختلف آن ، قیمت و نحوه نصب آن و … بر روی این مقاله کلیک فرمائید.

تابلو لترمکس :

تابلو لترمکس دارای نوعی لبه از جنس آلومینیوم می باشد که لایه ای پلاستیکی محیط آن لبه را در بر گرفته است که تاثیر بسیاری در نحوه نورپردازی این تابلو تبلیغاتی دارد. تفاوت عمده چلنیوم با لترمکس در قسمت شیشه ای است که با فاصله ی دو سانت از بالای لبه قرار دارد و در هنگام روشن بودن حروف لبه‌ی حروف لترمکس نیز روشن می‌شود.

تابلو تبلیغاتی لترمکس تیم برگر
تابلو لترمکس ، جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، این مقاله را مطالعه فرمائید.

تابلو پانچی :

پانچ کردن حروف از یکی ایده‌های خلاقانه در زمینه تابلوسازی است که منجربه زیباتر شدن حروف های برجسته می‌گردد. در این نوع تابلو تبلیغاتی بر روی لبه های حروف برجسته توسط دستگاه لیزر و یا پانچ ، برش‌هایی به شکل های مختلف مانند دایره ، ستاره و .. ایجاد می‌شود که باعث می‌شود هنگام روشن شدن تابلو ، نور از داخل این پانچ های ایجاد شده به بیرون ساطع گردد و تصویری زیبایی را در مقابل چشمان مخاطبان ایجاد نماید.

لایت باکس زیبای پدیده ، قیمت انواع تابلو تبلیغاتی مغازه
مرکز ناخن پدیده واقع در جنت آباد ؛ طراحی ، تولید و اجرا توسط شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵ قیمت انواع نمونه های تابلو حروف برجسته تبلیغاتی مغازه

تابلوهای ترکیبی :

تابلوهای ترکیبی ، با ترکیب چند نوع تابلو و یا لایت باکس ساخته می‌شود. برای مثال شما می‌توانید قسمتی از یک حروف و یا یک تابلو را از جنس تمام پلاستیک و قسمتی دیگر را از جنس فلز سفارش دهید تا ترکیب این دو ، نمای زیبایی را برای تابلوی شما به ارمغان بیاورد . با ترکیب روشها و مدل های مختلف تابلو حروف برجسته، می توان نمایی زیبا و خاص را پدیدار کرد. شرکت تهران نور افشان ، در زمینه ساخت تابلوهای ترکیبی به صورت تخصصی فعالیت می کند.

تابلو حروف برجسته کلینیک زیبایی رینیو
مکان : تهران پارس ، تهران نورافشان تولید کننده انواع تابلو های حروف برجسته چلنیوم ، استیل ، پلاستیک ، لترمکس ، لبه سوئدی ، دوبل سه سانتی و … . محاسبه آنلاین قیمت تابلو

تابلو لاسوگاسی :

نام دیگر تابلو لاسوگاسی ، تابلو لامپی و یا تابلو لترلایت است که در واقع این نوع تابلو از نوع تابلو های حروف برجسته فلزی می‌باشد. در تابلو لاسوگاسی بعد از نهایی شدن طرح و مشخص شدن تعداد لامپ ها ، ابتدا سوراخ هایی را برای سرپیچ هر لامپ توسط دستگاه لیزر فلزات بر روی رویه حروف برجسته فلزی ، ایجاد می‌نماییم. سپس با دستگاه جوش لیزری فلزات ، لبه را به رویه جوش می‌دهیم. و در آخر لامپ ها در بین لبه های جوش شده ، و در جایی که سوراخ آن تعبیه شده قرار میگیرند.

تابلو لاس وگاسی فست فود پینک پنتر
تابلو با چراغ های لاس وگاسی ، طراحی ، تولید و اجرا توسط شرکت تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع  مدل های تابلو های حروف برجسته مغازه ، با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

 تابلو ال ای دی سه بعدی :

جدیدترین مدل تابلو مغازه، تابلو ال ای دی سه بعدی است که توسط مهندسین حرفه ای و مجرب شرکت تهران نور افشان برای اولین بار در ایران تولید شد. در این تابلو با استفاده از خطای دید و بازتاب نور توسط آینه ها عمق بینهایتی ، در تابلو نمایان می شود. این تابلو و یا در واقع لایت باکس ها علیرغم ضخامت کم ، عمق زیادی را در دید مخاطب جلوه می‌دهند.

تابلو ال ای دی سه بعدی ، لایت باکس سه بعدی آینه بی نهایت
تابلو ال ای دی سه بعدی ، لایت باکس سه بعدی آینه بی نهایت ، شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه انواع تابلوهای سه بعدی ، دیدن نمونه های مختلف آن ، مزایا و معایب آن‌ها به این مقاله رجوع نمایید.

 استند های تبلیغاتی :

استند های تبلیغاتی نیز در زمینه جذب مشتری بسیار مهم هستند و می‌توانند به یکی از موثرترین عناصر بصری در نگاه مخاطب بدل گردند. جهت سفارش و کسب اطلاع بیشتر در مورد انواع استند های تبلیغاتی ، می توانید با شمارهای درج شده در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

لایت باکس ایستاده یا لایت باکس استند ، قیمت انواع نمونه تابلو های تبلیغاتی مغازه حروف برجسته
لایت باکس ایستاده یا لایت باکس استند شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

 طراحی تابلو

طراحی تابلو متناسب با نوع فعالیت هر کسب کاری یکی از مهمترین شاخص ها در امر تبلیغات می‌باشد. در واقع طراحی، پایه و اساس یک تابلو تبلیغاتی قبل از ساخت است. نوع طرح نوشته و یا لوگو ، رنگ ، فونت و بسیاری دیگر از نکات مهم در طراحی ، می‌تواند به دیده شدن برند شما کمک کند و در جذب مشتری تاثیرگذار و در نهایت باعث افزایش در فروش محصولات شما باشد. تیم تخصصی شرکت تهران نور افشان تجربه بالا در این زمینه آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان در این زمینه به شما مشتریان عزیز می‌باشد در صورت تمایل می‌توانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

چگونگی سفارش ساخت انواع تابلو مغازه

جهت سفارش ساخت تابلو در ابتدا با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس و یا آیدی یکی از شبکه های اجتماعی ما ( واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ،  ایتا و …)  تماس حاصل فرمائید تا بعد از کسب مشاوره و تایید طرح سه بعدی و نوع تابلو توسط شما ، همکاران ما در شرکت تهران نور افشان اقدام به ساخت تابلو شما می نمایند و با توجه به ابعاد و نوع تابلو شما در کمترین زمان ممکن تابلو برای نصب ارسال می گردد.

کلیه کارها از طراحی تا اجرا توسط تیم مهندسی شرکت تهران نورافشان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام می‌پذیرد.

نمونه کارها و درصد رضایت بالای مشتریان ما ، بهترین ضامن برای تایید کیفیت و عملکرد ما می‌باشد.

 بهترین نوع تابلو برای مغازه شما کدام است؟

بهترین نوع تابلو برای مغازه و یا فروشگاه ، در وهله اول به سلیقه شما و مخاطبان و مشتریان کسب و کار شما و در مرحله بعدی به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. مسلما هر فروشگاه متناسب به نوع کسب و کار خود از تابلو عرف مخصوص خود استفاده میکند . برای مثال نمی‌توان تابلوهایی را اکثرا برای صنف شیرینی و بستی فروش‌ها استفاده می‌شود را برای یک دفتر مشاور املاک استفاده نمود.

برای دیدن نمونه کارهای انواع تابلو های پشت کانتری آرایشگاه زنانه اینجا کلیک نمائید.

برای دیدن نمونه کارهای انواع تابلو های پزشکی و دندان پزشکی اینجا کلیک فرمائید.

لوگوی استیل پلاس ، انواع نمونه تابلو تبلیغاتی مغازه حروف برجسته
لوگوی استیل پلاس ، قیمت انواع نمونه های تابلو تبلیغاتی مغازه ، گروه تابلوسازی تهران نورافشان

 شرکت تهران نور افشان با توجه به تجربه بالا در این امر ، و علم تجربی کسب شده از سلیقه‌های متفاوت صنوف مختلف ، می‌تواند مشاوره لازم، برای انتخاب بهترین نوع تابلو متناسب با سلیقه و نوع صنف شما ، و بدست آوردن بهترین بازدهی از تابلو تبلیغاتی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

انواع زمینه یا نمای تابلو تبلیغاتی مغازه

نمای تابلو تبلغاتی نیز همانند خود تابلو ، یک امر بسیار مهم است و می‌تواند در بهتر دیده شدن تابلو تبلیغاتی بسیار کمک نماید.بطور خلاصه انواع زمینه یا نمای تابلوهای تبلیغاتی شامل : نمای کامپوزیت ، فلز پانچ ، ترموود ، اچ پی ال ، نمای پولکی ، چوب پلاست و سایر نماهای دیگر می باشد.

تابلو حروف برجسته استیل ، زمینه تابلو تبلیغاتی مغازه ، انواع تابلوهای تبلیغاتی  حروف برجسته
باغ تالار ایرانی واقع در احمد آباد اسلامشهر ، تابلو حروف برجسته استیل دوبل لبه هندی با زمینه چمن مصنوعی و گل

نمای کامپوزیت یکی از پر طرفدارترین و پر استفاده ترین نماهای تابلو می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید این مقاله را مطالعه فرمائید.

 قیمت ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی مغازه

قیمت تابلوهای تبلیغاتی مغازه و فروشگاه ها با توجه اجناس مختلف بکار گرفته شده در ساخت تابلو کاملا منوط به نوسانات ارز و قیمت دلار می باشد . با این حال برای محاسبه آنلاین و تقریبی قیمت انواع تابلوهای تبلیغاتی میتوانید بر روی این لینک ، کلیک نمایید.

تابلوسازی تخصصی انواع تابلو مغازه بدون واسطه

شرکت تهران نور افشان تولید کننده بدون واسطه انواع تابلوهای تبلیغاتی و لایت باکس های نمایشگاهی می باشد.  

پوشاک امس ، قیمت انواع نمونه تابلو های تبلیغاتی ، چلنیوم
جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

شرکت تهران نورافشان آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی جهت ساخت تخصصی انواع تابلو چلنیوم است. انواع تابلو چلنیوم که عبارت هستند از: تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم دوبل سه سانتی ، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم لبه پانچ ، تابلو چلنیوم فول کالر و … .

طرح های خلاقانه و هنری

تیم کارشناسی با تجربه و متخصص شرکت تهران نور افشان می‌کوشد که همواره از طرح های خلاقانه و هنری به‌روز و جدید برای ساخت تابلوها استفاده نماید.

فروشگاه آرین جامه ، قیمت انواع تابلو تبلیغاتی مغازه
مکان :باب همایون ، طراحی و تولید انواع لایت باکس ؛ شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

شرکت تهران نور افشان با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح ها و ایده های تابلوسازی را خلق و به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند تا پس از تایید توسط شما در مرحله بعد مهندسان و مجریان توانمند ما آن را به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا نمایند. جهت داشتن یک اثر هنری و خلاقانه از تابلو ، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کیفیت ساخت تابلو

شرکت تهران نور افشان از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تابلو سازی با توجه به شناخت دقیق مواد و متریال استفاده و تست کامل تمامی آن ها را قبل از اجراء و در هنگام نصب انجام می‌دهد. در هنگام نصب نیز تمامی عوامل و شرایط محیطی در نظر گرفته شده و تابلوی شما در بهترین و ایمن‌ترین حالت ممکن نصب خواهد  شد. در صورت ایجاد هرگونه آسیب و یا خرابی احتمالی در تابلو پس از نصب بدون هیچ پرداخت هیچگونه هزینه‌ای تابلو تعویض و یا تعمیر می‌گردد.   

جهت سفارش ساخت انواع تابلوها و یا کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

سرگرم لذت بردن از خلق اثر هستیم …

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
5/5 - (81 امتیاز)
پیمایش به بالا