۴.۵/۵ - (۸ امتیاز)

چگونه می توان یک تابلو مغازه ارزان قیمت و متناسب با بودجه خود سفارش داد؟

در این مقاله خواهیم دید که چگونه می توانید یک تابلوی ارزان قیمت و متناسب با بودجه خود سفارش دهید. صاحبان مشاغل که به دنبال نصب یک تابلو مغازه ارزان قیمت و متناسب با بودجه خود هستند ، احتمالاً مجبور هستند که از نمایشگرهای ال ای دی تمام رنگ یا دیجیتالی استفاده نکنند چون هزینه این نوع تابلوها بسیار بالاست. اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد. شرکت تهران نور افشان به شما کمک می‌کند تا بهترین تابلو تبلیغاتی ممکن را متناسب با بودجه شما در اختیارتان قرار دهد .
در این مقاله نگاهی به برخی از بهترین تابلو های ارزان قیمت مغازه ( مثل تابلو کامپوزیت ، تابلو چلنیوم و تابلوهای داخلی ) می‌اندازیم. همراه ما باشید …

تابلو سالن زیبایی شادلین تابلو ارزان قیمت مغازه
مکان : خیابان جنت آباد ؛ طراحی ، تولید و اجرا : شرکت تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۶۹۲۵

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت تابلو های به نسبت بزرگ ، ارزان قیمت و درخوری هستند که برای تبلیغات تجاری مغازه ها و فروشگاه های کوچک بسیار مناسب هستند. این نوع تابلو ها با نمایش آرم و نام شرکت شما توجه افرادی را که در حال پیاده روی یا رانندگی از مقابل فروشگاه شما هستند به خود جلب می‌نماید.

تابلو سالن زیبایی صوفیه تابلو کامپوزیتی کامپوزیت ارزان قیمت
مکان : خیابان شریعتی ؛ طراحی ، تولید و اجرا : شرکت تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

این نوع تابلوها را میت وان با رنگ ها و طرح های مختلفی ساخت و براحتی نصب کرد.

تابلو های کامپوزیت ارزان قیمت را اغلب در میدان های خرید یا پارکینگ‌های فروشگاه های مواد غذایی ، سر در مغازه ها و … مشاهده خواهید کرد.

تابلو های چلنیوم ارزان قیمت

تابلوی چلنیوم یک تابلوی تمیز ، جذاب و ارزان قیمت و مناسب برای فروشگاه است . انتخاب این نوع تابلو بهترین راه برای آگاهی دادن به مشتریان بالقوه ای است که میخواهید بدانند شما کجا هستید و چه چیزی را ارائه می دهید.

تابلوی چلنیوم در انواع ، اندازه ها و اشکال مختلفی وجود دارد. این نوع تابلو ها می‌توانند با نور پس زمینه ، بدون نور ، با نور لبه ( لترمکس ) ، پانجی ، الماسی و … بر روی سر در یا ویترین فروشگاه به عنوان یک تابلوی زیبا و ارزان قیمت نصب شوند.

شما می‌توانید برخی از نمونه تابلو های تولید شده توسط شرکت تهران نور افشان را در گالری زیر مشاهده کنید.

برای مشاهده بیشتر نمونه کار ها به صفحه اجتماعی ما در اینستاگرام به آدرس tehran_noorafshan1 مراجعه فرمائید.

تابلو های داخلی

درست مانند تابلوهای بیرونی ، طیف گسترده ای از تابلو های داخلی ارزان قیمت نیز برای کسب و کار شما وجود دارد.

از تابلوهای کوچک اداری گرفته تا لایت باکس های دیواری و تابلو های پشت کانتری و …

 

تابلو های داخلی راهی عالی برای افزودن جلوه و زیبایی به کسب و کار شما هستند و باعث می‌شوند که مشتریان شما حس نشاط و اطمینان خاطر نسبت به شما داشته باشند.

با کمک طراحان و مهندسین شرکت تهران نور افشان شما می‌توانید هر نوع طرح تابلو با پیچیدگی خاص و سفارشی را انتخاب کنید که در نتیجه تابلو داخلی سفارشی شما موثر ، جذاب و خاص خواهد شد.

به ضمانت ما در سفارش بهترین تابلو متناسب با بودجه خود اعتماد کنید!

شرکت تهران نور افشان یک شرکت حرفه ای خدمات ساخت و نصب تابلو است که بیش از ۱۰ سال تجربه گسترده ، در صنعت تابلو سازی را دارد . تهران نور افشان از زمان آغاز تا به حال مشتری مداری را سر لوحه کار خود  قرار داده و این روند رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان را برای ما به ارمغان داشته است.

ما برای تأمین نیازهای مشتری خود از ترکیبی از بهترین مهندسین ماهر و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنیم. هدف ما ارائه نتایج حرفه ای به مشتریان است.

ما اطمینان حاصل می کنیم که خدمات ما مقرون به صرفه و ارزان قیمت بوده و به درستی انجام شده است. مهندسین حرفه ای تمامی تابلوهای ساخته شده را از نظر  روشنایی ، ایمنی ، عایق بندی و … تست و بررسی کرده و در بسته بندی کاملا مناسب برای نصب و اجرا ارسال می‌کنند و در نهایت تیم ماهر نصاب شرکت تهران نور افشان اقدام به نصب و روشن کردن تابلو می‌نمایند.

جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان ما در شرکت تهران نور افشان تماس حاصل فرمائید:

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵
۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

سرگرم لذت بردن از خلق اثر هستیم …

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
4.5/5 - (8 امتیاز)
پیمایش به بالا