۵/۵ - (۲ امتیاز)

چه مغازه شما در یک خیابان شلوغ باشد و چه در یک خیابان ساکت و آرام ، یک تابلو ی تبلیغاتی مناسب، می‌تواند مشتریان را به خود جلب می کند و به شما کمک کند تا کسب و کارتان رونق دهید.
شاید شما بخواهید با یک پیام تبلیغاتی توجه مردم را جلب کنید، شاید لازم باشد یک پیشنهاد موقتی را تبلیغ کنید، یا شاید فقط باید تابلوهایی را به فضای سر در مغازه یا فروشگاه خود آویزان کنید تا به مشتریان در یافتن یک محصول خاص کمک کنید.
طبق یک نظرسنجی که توسط یک شرکت آمریکایی انجام گرفته شده است ، ۹۱ درصد صاحبان مشاغل کوچک اذعان کردند که تابلوهای تبلیغاتی برای سوق دادن مشتریان به سمت کسب و کارشان مهم هستند.
از آنجا که تابلو شما فضای محدودی دارد و فقط برای نمایش یک پیام یا آرم می‌تواند باشد ، برخی از نکات و ایده های مفید برای کارایی بیشتر تابلوی تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه شما را در این مقاله شرح خواهیم داد. همراه ما باشید…

پس زمینه تابلو تبلیغاتی جدید با نورپردازی جدید طرح کامپوزیت جدید ایده تابلو مغازه مدرن بهترین رنگ تابلو
نکات و ایده هابرای طراحی تابلو تبلیغاتی مغازه ، شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

برای آشنایی با انواع تابلو های تبلیغاتی که می‌توانید چه در داخل و چه در خارج فروشگاه ، برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید، این مقاله را مطالعه فرمائید.

نکات و ایده های مهم درباره تابلو فروشگاه شما

بنرها ، پوسترها و تابلو هایی که در اطراف فروشگاه خود نصب می‌کنید اغلب اولین فرصت شما برای ارتباط با خریداران است. برداشت های اول برداشت های ماندگاری هستند و فرصتی برای ارائه تصویری است که می خواهید مشتریان بالقوه از کسب و کار  شما داشته باشند. افراد در مورد نما و دکوراسیون داخلی فروشگاه شما قضاوت می‌کنند. بنابراین ، سبک کلی ، دکوراسیون  و تابلوهای داخلی و ایده پردازی برای آنها ،در اینکه افراد مشتری بالقوه شما شوند یا خیر ، تأثیر می‌گذارد.

هدف هر یک از تابلو های خود را مشخص کنید

قبل از سفارش هر نوع تابلویی ، بهتر است برای هر یک هدفی داشته باشید. هدف از یک بنر در فضای باز ممکن است تبلیغات در مورد فروش باشد، در حالی که یک تابلو کوچک برگردان روی پنجره یا درب مغازه می تواند به افرادی که از کنار آن عبور می کنند بگوید که مغازه باز و یا بسته است. با تعیین هدف هرکدام از تابلوها و علائم ، ایجاد پیام رسانی موثر بسیار آسان خواهد بود.

جذب عابرین پیاده با استفاده از تابلو های تبلیغاتی ایده آل

افرادی که از مقابل فروشگاه شما عبور می‌کنند فقط عابران پیاده نیستند بلکه آنها مشتریان بالقوه شما هستند. وظیفه تابلو فروشگاه شما این است که آنها را به فروشگاه جذب نماید. لایت باکس های دو طرفه یکی از تابلوهای محبوب برای کافی شاپ ها است زیرا دو طرفه است و از هر دو جهت قابل خواندن است. اگر می خواهید پیام خود را به طور مرتب به روز کنید و برخی از موارد فروش خود را اضافه کنید ، یک تابلو تخته سیاه بسیار ایده آل است. کافه ها غالباً از این تابلو های دست نویس استفاده می‌کنند تا مردم را از خیابان به داخل مغازه خود بکشانند.

لایت باکس دو طرفه کوبار ایده تابلو مغازه کافه ای کافی شاپ
مکان : پاسداران ، طراحی ، تولید و اجرا توسط شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

جهت دیدن نمونه تابلوهای تولید شده برای کافه ها و نکات طراحی تابلو برای آنها این مقاله را مطالعه فرمائید.

اطمینان حاصل کنید که تابلو شما قابل خواندن است

هنگام طراحی تابلو خود ، توجه به این نکته مهم ضروری است که دیدن تابلو شما از آن طرف خیابان توسط عابرین یا افرادی که در ماشین یا دوچرخه در حال حرکت هستند آسان خواهد بود. بنابراین ، اندازه متن روی تابلوهای فروشگاه شما باید به قدری باشد که از فاصله دور قابل خواندن باشد.

از رنگ های متضاد استفاده کنید

تضاد بین رنگ متن مورد استفاده در تابلو شما و پس زمینه ، همراه با قلم یا فونت انتخابی ، بر خوانایی تابلو شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، یک بنر در فضای باز که به خوبی طراحی شده باشد ، می تواند تأثیر مثبتی در تجارت شما داشته باشد ، اما از اثرات تابش خیره کننده خورشید نباید غافل شوید، زیرا خواندن آن را دشوار می کند. اگر می خواهید بنر خود را در محلی با نور مستقیم خورشید نصب کنید ، اطمینان حاصل کنید که بین رنگ پس زمینه و متن تفاوت زیادی وجود دشته باشد. توجه داشته باشید که جفت شدن رنگ های مشابه می تواند خوانایی یک تابلو تبلیغاتی را کاهش دهد.

بسیاری معتقدند که شما فقط ۳.۵ ثانیه فرصت دارید تا مشتریان بالقوه را که در حال رانندگی و عبور از جلوی فروشگاه شما هستند را جذب نمائید. کار تابلوی شما جلب توجه آنها است.

متن تیره روی زمینه سفید یا زرد کنتراست زیادی ایجاد می کند.طبق انجمن تبلیغات در فضای باز آمریکا ، پنج ترکیب رنگی خوانا برای تابلو های تبلیغاتی بشرح زیر است:

سیاه روی زرد ، سیاه روی سفید ، زرد روی سیاه ، سفید روی آبی ، سبز روی سفید

جهت اطلاع از اینکه چه رنگی برای تابلو تبلیغاتی شما مناسب است و نکات مربوط به آن این مقاله را مطالعه فرمائید.

از ایده تابلو تبلیغاتی ثابت استفاده کنید!

تابلوهای شما باید همیشه قابل مشاهده باشند ، حتی در زمان بسته بودن فروشگاه و یا مغازه شما. استفاده از تابلو های حروف برجسته ثابت باعث می‌شود  که نام تجاری شما به صورت شبانه روزی در معرض دید مشتریان قرار گیرد.

از تابلوهای برگردان روی پنجره جهت تعیین ساعات کاری خود استفاده کنید

تابلو های برگردان روی پنجره به شما کمک می کنند تا اطلاعاتی مانند ساعات کار ، شماره های تماس و … را نمایش دهید و می‌توانید از آنها برای افزایش فروش خود استفاده کنید. این جزئیات ظریف و به ظاهر ساده ، به مشتریان شما این احساس را می‌دهد که فروشگاه شما همواره آنلاین و فعال است.

از شلختگی و بهم ریختگی در تابلو خودداری کنید

در بحث متن تابلو مغازه قطعاً هر چه تعداد کلمات استفاده شده کمتر ، خوانایی بهتر است. در حالی که ممکن است پس زمینه های طرح دار برای کارت ویزیت یا بروشور مناسب باشد، برای تابلوهای سر در مغازه بعلت اینکه باید فاصله خواندن آنها را در طراحی تابلو در نظر بگیرید، اغلب مناسب نمی‌باشد. وقتی مشتری پیام های تابلو تبلیغاتی شما را از یک فاصله دور می‌خواند ، ساده نگه داشتن پس زمینه، جهت خوانایی بیشتر و درک بهتر پیام و هدف تابلو امری مهم است.

ایده ها و نکاتی مهم مربوط به متن تابلو مغازه

اکنون که هدف تابلو خود را تعیین کرده‌اید ، وقت آن است که اهداف پیام خود را برای تابلوی خود تعیین کنید.

چند ایده و نکته مهم که برای انتخاب متن تابلو باید به آنها توجه شود بشرح زیر است:

پیشنهاد کمک به مشتری

علائم و تابلوهای داخلی و خارجی شما باید به مشتریان در ارائه خدمات توسط شما کمک کنند. شما می‌توانید نوع محصولات پیشنهادی خود را توسط تابلو ها و علائم داخلی به مشتریان اعلام نمائید.

مختصر اما مفید

پیام تابلو شما باید کوتاه و کاربردی باشد. دلیلی برای انتخاب به خواننده تابلو ارائه دهید. “گرم کردن دستهای سرد شما با شکلات داغ خانگی” بسیار وسوسه انگیزتر از “شکلات داغ” ساده است که در بر روی ویترین کافی شاپ نصب شده است.

مشتریان را تشویق کنید تا با شما و کارمندانتان صحبت کنند. پیام هایی مانند “در مورد سرویس بسته بندی هدیه ما بپرسید” باعث ایجاد مکالمه و ارتباط دوستانه بین مشتری و کارمندانتان می‌شود.

خاص باشید

در اکثر تابلوها فضای محدودی دارید ، بنابراین به موارد ضروری بسنده کنید. برپایی فراخوان در یک بازه زمانی به ایجاد احساس فوریت کمک می کند.مثلا: تا آخر آبان از خرید تمام چکمه های زمستانی ۵۰٪ تخفیف بگیرید.

و اگر خدمات تعمیراتی ارائه می دهید ، تصاویر قبل و بعد از آن به راحتی می‌تواند به مشتریان در تجسم مزایای استفاده از خدمات شما کند.

حرف آخر

امیدوارم که این نکات و ایده ها به شما کمک کند تا هدف از تابلو مغازه یا فروشگاه خود را که می خواهید برای ارتقا کسب و کارتان استفاده نمائید ، پیدا کنید. مهمترین مواردی که باید به خاطر بسپارید حفظ سبک و سازگاری در بین تمام محصولات و اطمینان از خواندن آسان تابلو برای مشتریان شما است.

جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در شرکت تابلو سازی تهران نور افشان تماس بگیرید:

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵

۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

سرگرم لذت بردن از خلق اثر هستیم …

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
5/5 - (2 امتیاز)
پیمایش به بالا