۵/۵ - (۳۰ امتیاز)

کاربرد جوش لیزر

استفاده از جوش لیزر در صنعت ، به علت انعطاف پذیری بالای لیزر ، گزینه های کاربردی بسیاری را شامل می‌شود. اگر قرار باشد دو یا چند قطعه فلزی به طور دائم و بدون هیچ گونه مواد افزودنی ( الکترود ) به هم متصل شوند ، در بسیاری از موارد اتصال لیزر تنها گزینه مناسب می‌باشد. شرکت تهران نور افشان ارائه دهنده خدمات جوش لیزر در تهران ، می‌باشد. کاربرد این نوع جوشکاری در صنایع مختلف از جمله صنعت الکترونیک ، صنعت خودرو ، صنعت هوا فضا یا جوش های فوق العاده ریز در صنعت پزشکی ، جوش نقطه ای استیل و … است.

دستگاه جوش لیزری ، خدمات جوش لیزر ، جوش لیزر یگ yag جوش لیزر فایبر کاربرد
دستگاه جوش لیزری ، خدمات جوش لیزر ، جوش لیزر یگ yag کاربرد جوش لیزر فایبر جوش نقطه ای استیل

همچنین از دیگر کاربرد جوش لیزر می‌توان برای جوش دادن نقطه ای استیل ،ساخت قاب عینک ، جواهرسازی ، ساخت و تولید کالاهای تزئیناتی و سوغاتی و بسیاری از صنایع دیگر نام برد.

شرکت تهران نور افشان آماده ارائه خدمات جوش لیزری به بهترین نحو و در سریع ترین زمان ممکن برای شما مشتریان  عزیز می باشد . با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵

پنج مزیت اصلی جوش لیزر و کاربرد آن

برای کمک به درک بهتر اینکه چرا استفاده از فناوری جوش لیزر ، بهترین روش جوشکاری برای شرکت های تولید کننده است ، ما پنج مزیت کاربرد برتر این نوع جوشکاری را برای شما در اینجا آورده‌ایم:

۱) دقت بالا

یکی از مزایای اصلی کاربرد جوش لیزر این است که از سطح دقت بالایی برخوردار است. در واقع دقیق بودن جوش لیزر به این معنی است که می توان از آن برای جوشکاری کوچکترین و ظریف ترین قطعات، بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود، استفاده کرد.

۲) قابلیت ایجاد جوش بین مواد غیر مشابه

با استفاده از فناوری جوشکاری لیزر ، می توانید مواد غیر مشابه و همچنین مناطقی را که دستیابی به آنها با استفاده از تکنیک های جوشکاری سنتی بسیار دشوار است ، جوش دهید.

۳) استفاده از گرمای کم برای جوشکاری

واقعیت این است که فناوری جوشکاری لیزر از گرمای کمی استفاده می‎کند و در نتیجه اعوجاج ایجاد شده در قطعات را به حداقل می‌رساند. به همین دلیل این روش جوشکاری برای کسانی که محصولات لوکس مانند جواهرات و یا محصولات سفارشی تولید می‌کنند، بهترین روش است. لیزرها از انرژی بسیار موضعی استفاده می کنند و امکان استفاده بدون تماس را فراهم می‌کنند که باعث می شود فشار حرارتی کمتری روی قطعات ایجاد شود و درنتیجه هیچگونه رد جوشی بر روی قطعات باقی نمی‌ماند.

جوش لیزر ، انجام پروژه های جوشکاری لیزر ، خدمات جوشکاری لیزری ، جوش یگ ، جوش فایبر ، جوش استیل ، تهران نور افشان 09120206925 جوشکاری لیزری جوش لیزر کاربرد جوش نقطه ای استیل
جوش لیزر ، انجام پروژه های جوشکاری لیزر ، خدمات جوشکاری لیزری ، جوش یگ ، جوش فایبر ، جوش استیل ، تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵ جوشکاری لیزری کاربرد جوش لیزر

۴) جوش های سازگار و قابل تکرار و با سرعت بالا

تولیدکنندگان ، روش جوشکاری با لیزر را به عنوان گزینه شماره یک خود برای جوش دادن قطعات انتخاب می‌کنند. زیرا امکان ایجاد جوشکاری ثابت و قابل تکرار را فراهم می کند. این روش بسیار سریعتر از سایر روشهای سنتی جوشکاری است و همچنین بسیار پرکاربرد است.

این روش جوشکاری به مشاغل کمک می‌کند تا هزینه های خود را بطور قابل توجهی کاهش دهند.

۵) جوشهایی با مقاومت بالا

فناوری جوش لیزر به تولیدکنندگان این اجازه را می‌دهد تا جوش‌هایی با مقاومت بالا انجام دهند. در این روش جوشکاری نیازی به استفاده از مواد پرکننده نیست. جوش لیزر امکان جوشکاری با کیفیت عالی ، تمیز و بدون هیچ گونه پرداختی را فراهم می کنند.

 به همین دلیل کاربرد جوش لیزر مورد توجه تولید کنندگان به خصوص در صنعت پزشکی که ایمنی دستگاه‌ها و قطعات پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است قرار گرفته است.

شرکت تهران نور افشان آماده ارائه خدمات جوش لیزر در تهران ، برای شما مشتریان عزیز و با کیفیت بسیار عالی می‌باشد. با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵

5/5 - (30 امتیاز)
پیمایش به بالا