۴.۴/۵ - (۲۸ امتیاز)

قیمت انواع تابلو های تبلیغاتی ( هزینه ساخت انواع تابلو حروف برجسته )

شرکت تهران نور افشان در زمینه تولید انواع تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته و طراحی و ساخت انواع دکوراسیون داخلی فروشگاه ها فعالیت می‌کند. یکی از مهمترین عوامل تبلیغات بهینه برای معرفی یک شرکت و یا برند ، تابلو تبلیغاتی است. تابلوها و لایت باکس های داخلی جزء موثرترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مطب های پزشکی و دندانپزشکی ،  آرایشگاه های زنانه و … محسوب می‌گردد. تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته که بیشتر با عنوان تابلو چلنیوم شناخته شده است، بسیار متنوع می‌باشند و انواع مختلفی دارند. در ادامه انواع نمونه های مختلف این نوع تابلو های حروف برجسته و هزینه یا قیمت هر کدام از آنها به اختصار توضیح داده شده است . همچنین می‌توانید با استفاده از محاسبه گر آنلاین قیمت تابلو در انتهای این مقاله قیمت تقریبی تابلوها را نیز محاسبه نمائید. با ما همراه باشید …

سالن زیبایی هنسه تابلو فلزی ، قیمت تابلو تبلیغاتی ، هزینه تابلو تبلیغاتی
تابلو سالن زیبایی هنسه ،شرکت تابلوسازی تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

طریقه محاسبه قیمت انواع حروف برجسته


طریقه محاسبه قیمت کلیه تابلو های حروف برجسته براساس متراژ دور محیط حروف می‌باشد . ابتدا این متراژ دور محیط حروف توسط نرم‌افزار کورل دراو (corel draw ) بطور دقیق قابل محاسبه شده و بر اساس نوع تابلو انتخابی ( فلز ، استیل ، چلنیوم ، پلاستیک و …) قیمت تابلو محاسبه می گردد .

محاسبه محیط دور حروف برجسته تابلو چلینیوم برای محاسبه قیمت یا هزینه تابلو چلنیوم تبلیغاتی کرل کورل corel
محاسبه محیط دور حروف برجسته تابلو چلینیوم برای محاسبه قیمت یا هزینه تابلو حروف برجسته تبلیغاتی با نرم افزار کورل corel

البته می‌توانید برای محاسبه تقریبی قیمت تابلو حروف برجسته به محاسبه گر آنلاین قیمت تابلو شرکت تهران نور افشان مراجعه کنید و از قیمت تقریبی انواع تابلو بر اساس ابعاد تابلو خود اطلاع یابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در زمینه چگونگی ساخت تابلو های تبلیغاتی ، مدت زمان ساخت آن ، قیمت و …. می‌توانید با یکی از شماره های درج شده شده در سایت تماس حاصل فرمائید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند گردید.

برای دیدن انواع نمونه کارهای تابلو های داخلی آرایشگاه های زنانه اینجا کلیک فرمائید.

 عوامل موثر در قیمت تابلو تبلیغاتی

قیمت تابلو تبلیغاتی مغازه ( حروف برجسته یا چلنیوم ) به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که شامل :

 1- جنس و کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت تابلو : یکی از عوامل اصلی و تاثیرگذار در هزینه تابلو تبلیغاتی  کیفیت اجناس مصرفی تابلوهای حروف برجسته ( ورق چلنیوم – نوع و رنگ پلکسی – جنس و تعداد اس ام دی SMD) می باشد.

۲- نوع تابلو : تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که درادامه تعدادی از آنها توضیح داده شده اند . در مدل های مختلف تابلو از جنس های مختلفی استفاده شده است که طبیعتا در قیمت هر کدام از آنها تاثیرگذار است.

۳-اندازه تابلو تبلیغاتی : به هر میزان که ابعاد تابلو بزرگتر شود، متراژ محیطی حروف تابلو برجسته که عامل محاسبه قیمت تابلو نیز هست، بیشتر می‌گردد.

۴- نور دار بودن یا بی نور بودن تابلو : همانطور که قبلا نیز گفته شد ، تعداد smd یا اس ام دی  که نور تابلو را تامین می‌کند یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت تابلو نیز می‌باشد.

قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم :

تابلو چلنیوم یکی از قدیمی‌ترین و پراستفاده‌ترین تابلو های تبلیغاتی می‌باشد. در این نوع تابلو از ورق‌های پلکسی برای روی حروف برجسته و از ورق های آلومینیوم برای لبه استفاده شده است. از مدل های مختلف این نوع تابلو میتوان به  تابلو چلنیوم با پلکسی دوبل ، تابلو چلنیوم پانچی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم بک لایت و تابلو چلنیوم طلایی اشاره کرد.

قیمت تابلو چلنیوم فست فود هشتگ
مکان : سعادت آباد (چنلیوم آنودایز مشکی) شرکت تهران نور افشان تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

 قیمت این نوع تابلو تبلیغاتی از متری ( متراژ محیط یا دور حروف) ۲۷۰ هزار تومان شروع می‌شود و بسته به نوع آن قیمت آن افزایش می‌یابد.

قیمت تابلو حروف برجسته استیل :

حروف استیل یا تابلو استیل یکی از پر طرفدارترین تابلوهای حروف برجسته می‌باشد. در این نوع تابلو از ورق های استیل برای روی حروف برجسته و لبه های آن استفاده می‌شود.

تابلو سازی تهران نور افشان تابلو پشت کانتری تابلو پذیرش ، تابلو سالن زیبایی لیدا لطفی شهرک غرب ، قیمت تابلو استیل تبلیغاتی هزینه تابلو
تابلو سازی تهران نور افشان ، تابلو پشت کانتری، تابلو پذیرش ، تابلو سالن زیبایی لیدا لطفی شهرک غرب ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

قیمت تابلو حروف برجسته استیل از متری ( متراژ دور حروف) ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان بسته به نوع طرح و فونت متغییر می‌باشد.

جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد این نوع تابلو میتوانید این مقاله را مطالعه فرمائید.

قیمت تابلو تبلیغاتی فلزی :

تابلو فلزی تقریبا مشابه تابلو استیل است با این تفاوت که از ورق‎های فلز ساخته می‌شود .  طریقه نورپردازی در این تابلو ها بگونه ای است تنها پشت نوشته‌ها روشن میگردد بدین صورت که فاصله  ای بین حروف برجسته و زمینه تابلو ایجاد می‌کنند و لامپ‌های اس ام دی موجود در حروف زمینه تابلو را روشن نمایند.

لایت باکس
تولید کننده انواع لایت باکس های حرفه ای ، شرکت تبلیغاتی تهران نور افشان ، تابلو سه بعدی ، چیلینیوم چلنیوم ، حروف برجسته ، حروف فلزی

قیمت ساخت تابلو فلزی بسته مدلهای مختلف آن ( فلزی ساده ، فلزی با رنگ کوره ای ، تابلو فلزی بک لایت ، تابلو فلزی رینگی همراه با پلکسی و … ) از متری ۲۰۰ الی ۳۵۰ هزار تومان انجام می‌پذیرد.

قیمت تابلو تبلیغاتی پلاستیک :

این نوع تابلو تبلیغاتی از جنس پلاستیک یا پلکسی و با ضخامت ۲.۸ میلی متر ساخته می‌شود. جنس روی حروف برجسته و لبه آن از ورق‌های پلکسی می‌باشد.

تابلو پلاستیک | تابلو نئون پلاستیک
تابلو پلاستیک ، تابلو نئون پلاستیک ، شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

برای آشنایی بیشتر با انواع روش های ساخت این نوع تابلو و دیدن برخی از نمونه های آن و همچنین اطلاع از مزایا ، معایب این نوع تابلو بر روی این لینک کلیک نمائید.

قیمت این تابلو تبلیغاتی نیز از متری ۲۸۰ هزارتومان به بالا می‌باشد. ( بسته به طرح و رنگ و … )

قیمت تابلو چلنیوم با پلکسی دوبل :

قیمت تابلو چلنیوم با پلکسی دوبل، به دلیل اینکه از در ساخت آن از رنگهای مختلف پلکسی گلاس استفاده می‌گردد، از متری ۴۵۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.

گارس تابلو حروف برجسته محاسبه آنلاین قیمت یا هزینه تابلو تبلیغاتی
تابلو لبه سه سانتی دوبل شرکت تابلوسازی تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

قیمت تابلو وکیوم  :

قیمت تابلو وکیوم یا حروف برجسته وکیوم، با توجه به اینکه این تابلو ها جز تابلوهای تبلیغاتی لوکس محسوب می‌شوند و برای ساخت آن‌ها ابتدا میبایست یک قالب چوبی از حروف ساخته شود سپس قالب چوبی در دستگاه وکیوم قرار گرفته شود و حروف توسط حرارت فرم دهی شوند از متری ( محیط دور حروف) ۴۵۰ هزار تومان به بالا می‌باشد. در این تابلو ها بعد از فرم دهی، حروف در رینگ فلزی یا استیل که قبلا ساخته شده‌ است ، قرار می‌گیرد.

حروف برجسته وکیوم ، تابلو وکیوم محاسبه آنلاین هزینه یا قیمت تابلو تبلیغاتی
حروف برجسته وکیوم ، تابلو وکیوم ، شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه ساخت تابلوهای حروف برجسته وکیوم ، مزایا و معایب آن‌ها ، این مقاله را مطالعه نمایید.

قیمت تابلوهای حروف برجسته لبه سوئدی :

تابلو لبه سوئدی شباهت بسیار زیادی به تابلو حروف برجسته چلنیوم دارد. تنها تفاوت آن نحوه قرار گرفتن ورق‌های پلکسی بر روی لبه آلومینیمی حروف می‌باشد که در تابلو چلنیوم حدودا چند میلیمتر در داخل لبه قرار می‌گیرد اما در تابلو لبه سوئدی ورق‌های پلکسی گلاس روی لبه نصب می‌شود و هیچ گونه زائده اضافی بر روی تابلو مشاهده نمی‌شود.

مشاورین املاک کارما سعادت آباد
تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵ (حروف برجسته لبه سوئدی نقره ای خشدار ، زمینه فلز الکترواستاتیک دوبل ، کامپوزیت مشکی پی وی دی اف ، لوگو استیل خش دار)

قیمت این تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته متری ۲۹۰ هزار تومان می‌باشد.

قیمت لایت باکس :

لایت باکس بهترین گزینه بعنوان تابلو تبلیغاتی برای فضای داخلی است. از این تابلو تبلیغاتی در کاربردهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی و یا تزئینات دکوراسیون داخلی استفاده می‌نمایند. قیمت لایت باکس با توجه باسخت آن با قاب‌هایی از نوع آلومینیوم ، چوب ، کامپوزیت و پلاستیک متفاوت است البته تقریبی برای این نوع تابلو بصورت متر مربعی ۴ میلیون تومان است.

لایت باکس سه لایه ، محاسبه آنلاین هزینه یا قیمت تابلو تبلیغاتی یا لایت باکس
مکان:الهیه (لایت باکس سه لایه) ، تهران نور افشان تولیدکننده انواع تابلوهای حروف برجسته و لایت باکس

جهت آشنایی بیشتر با انواع تابلوهای لایت باکس و دیدن نمونه‌هایی از این نوع تابلو بر روی این مقاله کلیک نمائید.

قیمت تابلو تبلیغاتی لترمکس  :

قیمت تابلو لترمکس نیز بعلت داشتن  لبه از جنس آلومینیوم که لایه‌ای پلاستیکی محیط آن لبه را در بر گرفته است از متری ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد. تفاوت عمده تابلو حروف برجسته چلنیوم با لترمکس در قسمت روشنی است که با فاصله‌ی دو سانت از قسمت فوقانی لبه قرار گرفته و در هنگام روشن شدن حروف لبه‌ی حروف لترمکس نیز روشن می‌گردد.برای کسب اطلاع بیشتر در مورد این نوع تابلوهای تبلیغاتی ، این مقاله را مطالعه فرمائید.

لایت باکس لترمکس ، محاسبه آنلاین هزینه تابلو تبلیغاتی
مکان : خیابان پیروزی ، تهران نورافشان تولید کننده انواع تابلوهای چلنیوم ، استیل ، پلاستیک ، لترمکس ، لبه سوئدی ، دوبل سه سانتی و …

قیمت تابلو تبلیغاتی لبه پانچی  :

در این نوع تابلو تبلیغاتی بر روی لبه‌های حروف برجسته توسط دستگاه لیزر و یا پانچ ، برش‌هایی به شکل های مختلف مانند دایره ، ستاره و .. ایجاد می‌گردد که باعث می‌شود هنگام روشن شدن تابلو ، نور از داخل این پانچ های به بیرون ساطع شود و تصویری زیباتری را در مقابل چشمان مخاطبان ایجاد نماید.

قیمت این نوع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته همانند تابلوهای چلنیوم است ولی با توجه به پانج ایجاد شده بر روی لبه آن مبلغ ۲۰ هزار تومان در هر متر محیط دور حروف اضافه خواهد شد.

تابلو مرکز ناخن پدیده محاسبه آنلاین هزینه تابلو تبلیغاتی
مکان : جنت آباد ؛ طراحی تولید و اجرا توسط شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

اگر رنگ های مختلف پلکسی نیز بر روی تابلو استفاده شود نیز مبلغ ۴۰ هزار تومان بر هر متر محیط دور حروف اضافه خواهد شد.

قیمت تابلوهای تبلیغاتی ترکیبی :

قیمت تابلوهای تبلیغاتی ترکیبی ، با توجه به اینکه از ترکیب چند نوع تابلو و یا لایت باکس ساخته می‌شود بصورت متر مربعی حساب می‌شود و هزینه دقیق آن پس از طراحی و محاسبه دقیق اجناس استفاده شده در ساخت تابلو و همچنین زمان ساخت آن محاسبه می‌گردد.

تابلو حروف برجسته کلینیک زیبایی رینیو
مکان : تهران پارس ، تهران نورافشان تولید کننده انواع تابلوهای چلنیوم ، استیل ، پلاستیک ، لترمکس ، لبه سوئدی ، دوبل سه سانتی و …

قیمت تابلو تبلیغاتی لاسوگاسی :

تابلو لاسوگاسی ، و یا تابلو لامپی ، یا تابلو لترلایت از نوع تابلو های حروف برجسته فلزی می‌باشد. قیمت تابلو لاسوگاسی بعد از نهایی شدن طرح و مشخص شدن تعداد لامپ ها محاسبه می‌گردد و بسته به نوع لامپ های مورد استفاده هزینه تقریبی آن از متری ۵۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.

تابلو لاس وگاسی فست فود پینک پنتر
مکان : اسلامشهر ، تابلو با چراغ های لاس وگاسی ، طراحی ، تولید و اجرا توسط شرکت تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

 قیمت تابلو استند های تبلیغاتی  :

قیمت استند های تبلیغاتی نیز کاملا به نوع طرح آن بستگی دارد. جهت سفارش و کسب اطلاع بیشتر در مورد انواع تابلو های استند تبلیغاتی و محاسبه هزینه آنها ، می توانید با شمارهای درج شده در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

لایت باکس ایستاده یا لایت باکس استند
لایت باکس ایستاده یا لایت باکس استند شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

قیمت طراحی تابلو

قیمت طراحی تابلو متناسب با نوع آن و زمان انجام طراحی متفاوت است. در واقع هزینه پایه طراحی تابلو حروف برجسته ( طراحی لوگو ، طرح سه بعدی یا ۳DMAX تابلو بر روی زمینه واقعی یا سه بعدی )، از ۳۰۰ هزار تومان الی ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد که در صورت ساخت تابلو توسط شرکت تهران نور افشان این هزینه طراحی شامل ۵۰ درصد تخفیف خواهد شد.

برای دیدن انواع نمونه کارهای تابلو مطب های پزشکی و دندان پزشکی اینجا کلیک نمائید.

قیمت اجرای انواع زمینه تابلو یا نمای تابلو تبلیغاتی

قیمت اجرای نمای تابلو تبلیغاتی نیز همانند خود تابلو ، کاملا متفاوت است. اما بطورکلی اجرای انواع زمینه یا نمای تابلوهای تبلیغاتی شامل: نمای کامپوزیت ، فلز پانچ ، ترموود ، اچ پی ال ، نمای پولکی ، چوب پلاست و سایر نماهای دیگر از متر مربع ۵۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پس زمینه های تابلوهای تبلیغاتی این مقاله را مطالعه نمائید.

حروف استیل دوبل لبه هندی ، پس زمینه تابلو گل
باغ تالار ایرانی ، حروف استیل دوبل لبه هندی ، تهران نورافشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

 تابلوسازی و تولیدکننده بدون واسطه

شرکت تهران نور افشان تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی بدون هیچ واسطه ای می باشد.این شرکت آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان گرامی جهت ساخت تخصصی انواع تابلو تبلیغاتی از جمله تابلو استیل ، تابلو فلز ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم دوبل سه سانتی ، لترمکس ، لبه سوئدی ، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم فول کالر و … می‌باشد.

شرکت تبلیغاتی تهران نورافشان
مجری کلیه امور تبلیغاتی ، از طراحی تا اجرا ، تابلو چلنیوم ، حروف برجسته ، پرسپولیس ، تابلو پرسپولیس

کیفیت ساخت انواع تابلو تبلیغاتی

متخصصان ما در شرکت تهران نور افشان برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات مورد نیاز ساخت هر نوع تابلو ، و با توجه به شناخت دقیق مواد و متریال استفاده کرده و در انتها تست کامل تمامی تابلوها را قبل از اجراء و در هنگام نصب انجام می‌دهند.

لایت بکس حرفه ای
طراحی خلاقانه لایت باکس مرکز زیبایی ماهسل ، ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

در هنگام نصب، تمامی عوامل و شرایط محیطی نیز در نظر گرفته شده و تابلوهای تبلیغاتی در بهترین و ایمن‌ترین حالت ممکن نصب خواهند  شد.

ضمانت اجرا و کیفیت ساخت تابلو

چنانچه تا یک سال پس از نصب تابلو هرگونه آسیب و یا خرابی احتمالی در مورد تغییر رنگ و یا باز شدن حروف ایجاد گردد، بدون هیچ پرداختی از طرف مشتری ، تابلو تعویض و یا تعمیر می‌گردد.

نمونه فلز دوبل رویال چرم
شرکت تبلیغاتی تهران نورافشان مجری طرح های تبلیغاتی بروز و خلاقانه

تماس با ما

 شرکت تهران نور افشان با بهره بری از تجربه بالا و تلفیق آن با علم مهندسی روز، تابلوهایی را متناسب با سلیقه‌های متفاوت صنوف مختلف، تولید می‌نماید. شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت مشاوره و انتخاب بهترین نوع تابلو تبلیغاتی، متناسب با سلیقه و نوع صنف شما، و بدست آوردن بهترین بازدهی از تابلو تبلیغاتی خود، با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما در شرکت تهران نور افشان پاسخگوی نیاز شما باشند.

جهت سفارش ساخت انواع تابلوها و یا کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵
۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

سرگرم لذت بردن از خلق اثر هستیم …

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
4.4/5 - (28 امتیاز)
پیمایش به بالا