۵/۵ - (۱ امتیاز)

امروز ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بگیرید که آیا تابلوهای حروف برجسته سه بعدی گزینه مناسبی بعنوان تابلو کسب و کار شما هست یا خیر!

تابلو حروف برجسته سه بعدی استیل
مکان : اطلس مال ، نیاوران ؛ تابلو حروف برجسته استیل ، جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

ما در شرکت تهران نور افشان بیش از ۱۰ سال است که در صنعت تابلوسازی تجربه داریم و به صاحبان مشاغل برای انتخاب تابلوی مناسب کسب و کارشان کمک می کنیم. خوشحال می شویم آنچه را که یاد گرفته ایم با شما در میان بگذاریم!

در این مقاله ، ما مزایای استفاده از تابلوهای حروف برجسته سه بعدی را بررسی خواهیم کرد ، پس همراه ما باشید.

تابلو سه بعدی چیست؟

تابلو سه بعدی هر نوع تابلویی است که طرح ۳ بعدی داشته باشد. در بیشتر موارد ، تابلوهای سه بعدی دارای حروف برجسته سه بعدی هستند – اگرچه ممکن است شامل آرم ها یا لوگوهای های سه بعدی نیز باشند.

تابلو پذیرش ، تابلو پشت کانتری ، تابلو سالن زیبایی ، فی ، شرکت تابلو سازی تهران نور افشان تابلو مدرن مغازه طراحی تابلو های تبلیغاتی تابلوهای فلزی فلز
تابلو پذیرش ، فی لاشس شهرک غرب

تابلوهای حروف برجسته سه بعدی اغلب در ویترین فروشگاه ها ، سر در مغازه ها و در داخل مطب ها ، سالن های آرایشی و … مورد استفاده قرار می گیرند . تابلوهای حروف برجسته سه بعدی در طیف گسترده ای و در اندازه ها ، سبک ها و طرح ها مختلفی ارائه می‌شود.

برای آشنایی با انوع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته سه بعدی، تفاوت ها، مزایا و معایب هرکدام این مقاله را مطالعه فرمائید.

مزایای تابلوهای حروف برجسته سه بعدی

اکنون که کمی بیشتر در مورد تابلوهای حروف برجسته سه بعدی می دانید ، ممکن است از خود بپرسید که آیا این سبک از تابلوها مناسب شماست یا خیر؟ در ادامه ما برخی از مزایای اصلی این تابلوها را بررسی خواهیم کرد تا به شما در انتخاب صحیح تابلو مورد نیازتان کمک کرده باشیم.

۱. تابلوهای حروف برجسته سه بعدی را می‌توان به راحتی نورپردازی کرد

تابلوهای حروف برجسته سه بعدی بزرگ ، جذاب هستند و می توانند در جلب توجه مشتریان و بازدیدکنندگان از راه دور کمک بسیاری کنند. آنها را تقریباً می‌توان با هر نوع روشنایی ( چه نور داخلی ، چه نور خارجی ) نورپردازی کرد.

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان پس زمینه تابلو تبلیغاتی جدید با نورپردازی جدید طرح کامپوزیت جدید ایده تابلو مغازه مدرن بهترین رنگ تابلو
شرکت تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

همچنین اگر بخواهید تابلو شما نور پس زمینه داشته باشد ، تابلوهای حروف برجسته سه بعدی یکی از بهترین گزینه ها برای آن می‌باشد. با قرار دادن لامپ های اس ام دی در پشت هر حرف یک تابلو حروف برجسته سه بعدی ، می توان اطمینان حاصل کنید که این تابلو در شب کاملاً در دید مشتریان قرار گیرد.

تابلو مطب دکتر مشاور نیا
مکان : سعادت آباد ؛ تهران نورافشان تولید کننده انواع تابلوهای چلنیوم ، استیل ، پلاستیک ، لترمکس ، لبه سوئدی ، دوبل سه سانتی و …

۲. تابلوهای حروف برجسته سه بعدی بسیار متنوع هستند

همانطور که در بالا ذکر شد ، تابلو حروف برجسته سه بعدی فقط یک نوع تابلو نیست – این اصطلاح یک اصطلاح عام  است که شامل هر نوع سبک از تابلوهای حروف برجسته سه بعدی از جمله تابلوهای چلنیوم می باشد.

یکی از بهترین مهمترین نکات در مورد تابلوهای حروف برجسته سه بعدی این است که آنها در بسیاری از سبک ها ، طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارد! به همین دلیل ، مهم است که در مورد مشاغل خاص خود و نوع پیامی که می خواهید به مشتریان خود القا کنید ، فکر کنید.

تابلو حروف برجسته کلینیک زیبایی رینیو تابلو ارزان قیمت مدرن مغازه
مکان : تهران پارس ، تهران نورافشان تولید کننده انواع تابلوهای چلنیوم ، استیل ، پلاستیک ، لترمکس ، لبه سوئدی ، دوبل سه سانتی و …

به عنوان مثال ، یک تابلوی خیلی بزرگ و جسورانه ممکن است گزینه ایده آلی برای یک بوتیک یا کافه کوچک نباشد. با این حال ، می توانید حروف سه بعدی را با قلم نازک یا دست نویس انتخاب کنید که برای اینکار مناسب تر باشد.

همچنین می‌توان این تابلوها را در شکل ها و ابعاد خاص نیز طراحی کرد که می‌توانید نمونه های از این تابلوهای سه بعدی با اشکال خاص را در این مقاله مشاهده نمائید.

در برخی از سبک ها حتی می‌توان تابلو را با چندین لایه و بصورت ترکیبی ساخت. برای مثال در تابلوی زیر جنس دایره بیرونی و همچنین متن ۳ بعدی آن از فلز می باشد و قسمت روشن آن از جنس پلکسی ساخته شده است تا بتواند نور را براحتی از خود عبور دهد . این یک روش عالی برای ایجاد یک تابلو ترکیبی زیباست و نشان می دهد که چگونه می توانید با لایه بندی یک تابلو خلاقانه و زیبا را داشته باشید.

شرکت تهران نور افشان تابلو خاص تابلو سفارشی تابلو های حروف برجسته سه بعدی
مکان : ونک ، شرکت تهران نورافشان تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته و لایت باکس ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

۳. تابلوهای حروف برجسته به طور طبیعی بسیار زیاد دیده می شوند.

تابلوهای تبلیغاتی بخشی مهمی از استراتژی تبلیغاتی برای بیشتر مشاغل است. تابلوها به بازدید کنندگان و مشتریان اجازه می‌دهد تا بدانند شما کجا هستید ، چه خدماتی را ارائه می‌دهید، و علاوه بر آن اغلب باعث می شود که میزان اعتبار شما را نیز به آنها القا نماید.

مشاهده تابلوهای سه بعدی از راه دور بسیار آسان است ، مخصوصاً اگر هنگام تاریکی هوا این تابلوها روشن باشند به راحتی می‌توان آنها را از فاصله بسیار دور نیز مشاهده نمود.

نمونه قیمت تابلو سر در مغازه تبلیغاتی پوشاک امس بهترین شرکت های تابلو سازی تهران نور افشان
طراحی و اجرا توسط شرکت تهران نور افشان ؛ ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

حتی اگر این تابلوها شما روشن نباشد و از جنس فلز براق یا همان استیل ساخته شده باشند ، باز هم مشتریان می‌توانند به راحتی آنها را بخاطر انعکاس نور اتومبیل ها یا چراغ خیابان، مشاهده نمایند.

با یک تابلو حروف برجسته سه بعدی ، شما به چیزی بیشتر ازعنوان شغلی یا نام برند احتیاج ندارید تا یک تابلوی بسیار زیبا داشته باشید که بسادگی مشتریان را به خود جذب نموده و بسادگی و از راه دور قابل خواندن باشد.

آیا تابلو حروف برجسته برای کسب و کار من مناسب است؟

وقتی به یک تابلوی مناسب برای کسب و کار خود فکر می کنید ، دیدن همه گزینه های مختلف می تواند کمی شما را دچار سر در گمی نماید!

ولی این اطمینان را می‌توان داد که تابلوهای حروف برجسته، تقریباً برای هر کاربردی عالی هستند. از مزایای این نوع تابلوها همانطور که در قبل هم ذکر شد می‌توان به نورپردازی آسان آنها ، تنوع بالا، قابلیت دید بالای آنها و همچنین امکان انتقال و جابجایی در صورت لزوم ، نام برد.

قیمت تابلو سر در مغازه چلنیوم فست فود هشتگ نمونه تابلو مغازه تبلیغاتی حروف برحسته سه بعدی
مکان : سعادت آباد (چنلیوم آنودایز مشکی) شرکت تهران نور افشان تولیدکننده انواع تابلوهای تبلیغاتی ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

از آنجا که تابلوهای حروف برجسته در سبک ها و طرح های مختلفی وجود دارد ، واقعاً می تواند برای بسیاری از مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گیرد!

بهترین راه برای تعیین اینکه چه نوع تابلویی برای شما و کسب و کار شما مناسب است گرفتن مشاوره از یک شرکت تابلوسازی معتبر با ارائه خدمات کامل است.

متخصصین و مشاوران ما در شرکت تهران نور افشان آماده ارائه هرگونه مشاوره و پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز در مورد تابلو های حروف برجسته می باشند . شما مشتریان عزیز می‌توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشیم.

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵
۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

از طراحی تا اجرا همراه شما هستیم

شرکت تابلو سازی تهران نور افشان

محاسبه آنلاین قیمت تابلو

دو ستونه
عمودی
افقی
محاسبه قیمت تابلو
محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا