۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

جوشکاری لیزری (Laser Welding) از جمله روش‌های نوین و مدرن جوشکاری می‌باشد که از سرعت ،ظرافت و دقت بسیار بالایی برخوردار است . کاربرد این نوع از جوشکاری در صنایع مختلف از جمله صنعت ارتباطات موبایل ، تولید قطعات الکترونیک ، ساخت قاب عینک ، جواهرسازی ، ساخت ماشین‌آلات دقیق ، ساخت تجهیزات پزشکی ، ساخت لوازم خودرو ، تولید کالاهای تزئیناتی و سوغاتی ( جوش استیل با لیزر) و بسیاری از صنایع دیگر می‌باشد. شرکت تهران نور افشان آماده با بهره‌بری از بهترین و بروز ترین دستگاه های صنعتی در زمینه جوش و برش لیزری ارائه خدمات جهت انجام پروژه های جوشکاری لیزر می باشد.

مزایای جوشکاری با لیزر

۱- جوش لیزری برای جوش دادن مواد مختلف امکان پذیر می‌باشد، حتی قطعاتی که هادی جریان الکتریسیته نباشند.

۲- این روش جوشکاری برای جوش دادن قطعات از ضخامت بسیار کم حدود ۰.۱ میلی متر تا ضخامتهای بالا و با ظرافت بسیار بالا کاربرد دارد.

۳- روش انجام پروژه های جوشکاری لیزر برای اتصالات قطعات کوچک و ظریف استیل بهترین بازدهی را دارد و می‌توان قطعات استیل را بدون هیچ گونه رد جوشی در پشت آن جوش داد.

( جهت آشنایی با انواع روش های مختلف جوشکاری استیل ضد زنگ اینجا کلیک فرمائید)

۴- گرمای بوجود آمده در جوشکاری با لیزر ، حداقل گرمای مورد نیاز برای ذوب فلز است، لذا اثرات نامطلوب بر اثر حرارت اضافی، در این روش مطرح نیست.

۵- زمان فرآیند انجام پروژه های جوشکاری لیزر در این روش بسیار کوتاه بوده و از فلز پرکننده مثل الکترود در این نوع جوشکاری استفاده نمی‌شود و بنابراین آلودگی های ناشی از الکترود و گل آن نیز حذف می‌شود.

۶- می‌توان پرتوهای لیزر را با استفاده از تجهیزات اپتیکی ( آینه و لنز و ..) جهت دار نمود و امکان جوش دادن مکان‌های غیر قابل دسترس را فراهم نمود.

۷- امکان جوش دادن مواد غیر همسان و باجنس های مختلف در این روش جوشکاری نیز وجود دارد.

هزینه خدمات جوشکاری با لیزر

هزینه جوشکاری با لیزر برای انجام پروژه های مختلف متفاوت است ، ولی این میزان هزینه به نسبت با سایر روش های جوشکاری از مبلغ کمتری برخوردار است.

جوش لیزر ، انجام پروژه های جوشکاری لیزر ، خدمات جوشکاری لیزری ، جوش یگ ، جوش فایبر ، جوش استیل ، تهران نور افشان 09120206925 جوشکاری لیزری جوش لیزر
خدمات جوشکاری لیزری ، تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

شما می‌تواند جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های درج شده در انتهای سایت تماس حاصل فرمائید.

انجام پروژه های جوشکاری لیزر

انجام پروژه های جوشکاری لیزر
جوش لیزر ، خدمات جوش لیزری، جوش استیل با لیزر ، تهران نور افشان ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

شرکت تهران نور افشان با بهره‌بری از بهترین دستگاه‌های مدرن و به روز آماده انجام پروژه‌های جوشکاری لیزر و ارائه خدمات در این زمینه می باشد. شما مشتریان عزیز میتوانید جهت اطلاع از نحوه انجام پروژه و سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید :

۰۲۱۵۵۲۶۶۹۱۵

۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۵

5/5 - (12 امتیاز)
پیمایش به بالا